Handgemaakt
wandplank expert
kwaliteit

Hier helpen wij je verder

Garantie & Service

Bij ons staat de tevredenheid van onze klanten altijd voorop. Ons team van ervaren en professionele medewerkers staat klaar om al jouw vragen en zorgen te beantwoorden en op te lossen. Neem gerust contact met ons op via e-mail, telefoon wij helpen je graag verder.

EnerO Home Services B.V. garandeert dat elk door haar geleverd artikel voldoet aan normale eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en aan bestaande overheidsvoorschriften. Als bij normaal, met de bestemming corresponderend gebruik, gebreken optreden in of aan het artikel, worden die door EnerO Home Services B.V. kosteloos hersteld.

De verzendkosten komen, indien de klacht gegrond is, binnen de garantietermijn voor kosten van EnerO Home Services B.V.. EnerO Home Services B.V. stelt vast of de garantie van toepassing is en bepaalt de wijze van repareren en verzenden.

Producten onder het label Wandplank.nl hebben standaard 5 jaar garantie.

Alvorens artikelen terug te zenden dient u contact op te nemen met klantenservice@wandplank.nl om jouw aanspraak op de garantievoorwaarden kenbaar te maken. U dient artikelen die worden teruggezonden voor reparatie of vervanging te retourneren met bijsluiten van een kopie van de factuur. U krijgt op de reparatie 1 jaar garantie.

Op de garantie kan geen aanspraak gemaakt worden als het defect is veroorzaakt door:
  1. Als er veranderingen in of aan het artikel zijn aangebracht door derden.
  2. Defecten of slijtage als gevolg van nalatig onderhoud.
  3. Als de datum op de factuur is gewijzigd of onleesbaar gemaakt is.
  4. Door gebreken die zijn ontstaan door niet met bestemming corresponderend of oneigenlijk gebruik zoals het niet volgen van de bijbehorende gebruiksaanwijzingen.
  5. Beschadiging door opzet of grove onachtzaamheid.
  6. Bij van buiten komend onheil zoals blikseminslag ect.
  7. Blootstelling aan vochtigheid, extreme warmte of zonlicht of extreme koude.
  8. Indirecte kosten, veroorzaakt door het buitenbedrijf zijn van het defecte artikel, kunnen niet voor vergoeding in aanmerking komen.

Defect bij ontvangst
Indien jouw product defect blijkt te zijn bij ontvangst, neem dan contact met ons op. Wij zorgen kosteloos voor een passende oplossing.

Neem de volgende stappen bij een breuk of defect van de door u ontvangen goederen:

  1. Meld per e-mail dat jouw ontvangen pakket beschadigd of defect is via klantenservice@wandplank.nl
  2. Vermeld in jouw e-mail jouw naam, adres en woonplaats jouw factuurnummer.
  3. Wij regelen de retour van jouw product kosteloos.
  4. In overleg met u sturen wij gratis een nieuw product.